"ای ام تریدینگ" مرکز آموزش کسب در آمد اینترنتی و اصول موفقیت در زندگی به صورت نوین و کاربردی

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

چرا باید از اینترنت کسب درآمد کنیم؟


چرا باید از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

1.نابود شدن کسب و کارهای سنتی به مرور زمان!

اولین دلیل برای اینکه باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان باشید این است که اکثر کسب و کارهای سنتی به مرور زمان در حال نابودی هستند.

همانطور که گفتم همه چیز اینترنتی شده و اکثر کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده شدند. یک ایده نو در بازار کسب و کار اینترنتی می تواند ایده های کهنه کسب و کارهای سنتی را نابود کند. دقیقا مثل اسنپ یا تب سی ، که با آمدن اسنپ بازار خیلی از تاکسی هاو آژانس‌ ها کساد شد. البته تقصیر هیچ کس نیست، همان طور که علم روز به روز در حال پیشرفت است، کسب و کار ها هم در حال تغییر هستند.

یا مثلا اگر توجه کرده باشید امروزه بیشتر بوتیک های لباس فروش خود را آنلاین انجام میدهند چرا که بیشتر اقشار جامعه همه به اینترنت متصل هستند

2. کمبود شغل

 

دومین دلیلی که به شما توصیه می کنم حتما به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید کمبود شغل های دولتی یا سنتی  می باشد.

 

بهتر از کمی با هم روراست باشیم، با توجه به شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی کشورمان استخدام شدن در یک شرکت و کسب و کار بسیار کار سخت و دشواری شده است چرا که بسیار مردمان کمی هستند با مدرک عالی توانستند جایی استخدام شوند.


3. نداشتن سقف درآمد و زمان

 

 

 

یکی دیگر از مزایای مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینه که درآمد شما سقف ندارد  شما به میزانی که کار میکنید پول در میارید. اگر واقعا قصد دارید که یک فردی موفق و پولدار شوید با کار کردن برای دیگران و یا کارمند بودن چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

 

 

به قول معروف با درآمد ثابت ماهانه هرگز نی‌توانید استقلال مالی داشته باشید. دقیقا همین طور است، اگر می خواهید که به استقلال مالی در کسب و کارتان برسید باید به فکر راه اندازی کسب و کاری باشید که با استفاده از آن درآمدتان ماه به ماه چندین برابر شود. خبر خوش این است که شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید به این مرحله برسید.

 

 

 

اگر واقعا با اشتیاق زیاد و علاقه خود کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی کنید می توانید به درآمد ای برسید که حتی شاید با چند سال کار کردن برای دیگران به آن نرسید.

 

اصلا قصد ندارند شما را تحریک کند، راه اندازی کسب و کار اینترنتی سختی خودش را دارد. اما وقتی این سختی را پشت سر گذاشتید طعم لذت بخش کسب و کارتان را خواهید چشید.


4.نیاز به سرمایه کم

 

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده من راه اندازی کسب و کار اینترنتی را به خیلی از افراد توصیه کنم این است که تقریباً به هیچ سرمایه و یا سرمایه بسیار کمی نیاز دارید.

 

شما با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید یک کسب و کار پولساز با درآمد دائم و همیشگی برای خودتان راه اندازی کنید. اگر همین حالا بخواهید یک کسب و کار سنتی راه اندازی کنید به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارید. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید که یک مغازه و یا فروشگاه لباس فروشی راه اندازی کنید باید هزینه ای اجاره و رهن مغازه را داشته باشید که به سرمایه زیادی نیاز دارید و سرمایه بالای 50 میلیون مورد نیاز میباشد

 

ممکن است شنیده باشید که برای راه اندازی یک وب سایت کاملا حرفه ای باید هزینه چند ده میلیونی پرداخت کنید اما این طور نیست. شما با کمترین سرمایه ممکن نهایتاً 100 تا 200 هزار تومان می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات و قابلیت ها راه اندازی کنید.

 

مطمئن باشید با کمترین سرمایه ممکن می توانید یک کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی کنید. بستر اصلی کسب و کارهای اینترنتی به سایت است و راه اندازی یک سایت کار سخت و دشوار نیست و شما بدون یک خط کدنویسی می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات برای کسب و کارتان راه اندازی کنید.

 

 

 

5. تبلیغات کم هزینه

 

یکی از مهمترین کارهایی که در هر کسب و کار باید انجام دهید تبلیغ کردن کسب و کارتان است. برای آنکه بتوانید محصولات و خدمات خود را بفروشید باید بیشتر دیده شوید. تا زمانی که دیدن شوید نمی‌توانید محصولاتتان را بفروشید.

 

اصلاً در کسب و کارهای اینترنتی نیاز نیست که بابت تبلیغات هزینه های سنگینی را پرداخت کنید. کسب و کار اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون تبلیغات محصولات و خدماتتان را بتوانید به مخاطبان تان معرفی کنید.

 

راه و روش های زیادی برای این کار وجود دارد، که یکی از مهمترین روش ها تولید محتوا و بازاریابی محتوا است. برای آنکه بتوانید محصولات و خدماتتان را به مخاطبان تان نشان دهید باید تولید محتوا کنید. اما برای آنکه بتوانید خدمات و محصولات تان را بفروشید باید از بازاریابی محتوا استفاده کنید.

 

با تولید محتوا و بازاریابی محتوا می توانید مخاطبان زیادی را جذب کسب و کارتان کنید. به همین دلیل است که می‌گویند با استفاده از کسب و کار اینترنتی می توانید در هر شرایطی درآمدزایی کنید چون همیشه مخاطبانی هستند که کسب و کارتان را به دیگران معرفی میکنند.


با در فضای مجازی همراه باشید...

EMTrading On Telegram

EMTrading ON Instagram

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 333

برچسب های مهم

© 1398 تمامی حقوق برای ای ام تریدینگ ™ میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما